Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

KÉSZLETEN VANNAK A TERMÉKEK?

A termékek elérhetőségét minden esetben jelezzük a termék adatlapján.
A következő 3 lehetőséggel találkozhat:

Központi raktáron - ez esetben minden várakozás nélkül tudjuk csomagolni a terméket

Külső raktáron - innen 2-4 munkanap alatt ér át központi raktárra a termék, utána tudjuk küldeni

Rendelhető - a terméket csak rendelésre szerezzük be, 8-10 munkanap alatt ér be központi raktárunkba, utána tudjuk küldeni

 

AZ ELEMMEL MŰKÖDŐ TERMÉKEK TARTALMAZNAK ELEMET?

Alapvetően nem, de amennyiben mégis, azt jelezzük a termék adatlapján.

 

KIFIZETTEM A DIGITÁLIS TERMÉKKÓDOT (XBOX PASS/GRAN TURISMO), DE NEM KAPTAM MEG A KÓDOT. MIKORRA VÁRHATOM?

A digitális termékkódokat online kártyás fizetésnél automatikusan küldi ki a rendszer, a fizetést követő 12 órán belül. Banki átutalásos fizetésnél manuálisan kerül feldolgozásra, és 24 órán belül megkapja a kódot. A digitális termékkód a rendelés státuszát “ELKÜLDVE”-re módosító e-mail megjegyzésében található meg.

 

x- DARABOT ENGEDETT BERAKNI KOSÁRBA EGY TERMÉKBŐL, DE NEKEM xy DARAB KELL. MIÉRT NEM ENGED TÖBBET?

A legtöbb esetben ilyenkor azért nem enged több darabot behelyezni, mert nincs annyi készleten. Előfordul, hogy akciós termékeknél limitálva van a rendelhető darabszám, ezt minden esetben jelezzük a terméklapon.

 

NEM LETT JÓ A MÉRET, KI TUDJÁK CSERÉLNI?

Amennyiben nem megfelelő a méret, és a helyes méret van készleten, úgy tudjuk cserélni a terméket, miután a rossz méretet visszaküldte részünkre.

 

XBOX KÓDOT VETTEM. BEVÁLTHATOM KÉSŐBB IS?

A digitális termékkódok a beváltástól élnek, korábban nem tudnak lejárni.

 

RENDELÉSSEL ÉS ELÁLLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

RENDELTEM KÖZPONTI RAKTÁRON LÉVŐ ÉS KÜLSŐ RAKTÁRRÓL/RENDELHETŐ TERMÉKET IS. MIKOR KAPOM MEG ÍGY A CSOMAGOMAT?

Rendelését csak akkor tudjuk elküldeni Önnek, ha annak minden eleme központi raktárra kerül. Amint beérkezik hozzánk minden rendelt termék, a csomagját átadjuk a futárszolgálat részére.

 

MÉGSEM KÉREM A TERMÉKET, MI A TEENDŐ?

A rendelését töröltetheti mindaddig, amíg az nem kerül átadásra a futárszolgálat részére. Ehhez e-mailt kell írnia a segito@ajandekjatek.hu-ra. Amint átadásra került, onnantól csak a csomag átvételét követően tud 14 napon belül élni az indoklás nélküli elállási jogával.

 

ÁTVETTEM A TERMÉKET DE NEM TETSZIK. VISSZAKÜLDHETEM?

Elállási jogával a termék átvételét követő 14 napon belül élhet. Elállás esetén a megrendelt árut sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban kell visszajuttatnia hozzánk. A visszaküldésének költsége Önt terheli. Higiéniai termékek esetén csak a bontatlan csomagolású terméket tudjuk visszafogadni.

 

HOVA KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET, HA ÉLEK AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL?

A terméket alapvetően ide kell visszaküldeni:

Ajándék-Játék Webáruház
Budapest
3-as posta, postán maradó
Kiscelli u. 7-9
1300  

Kérjük minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot visszaküldés előtt a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen. 

 

HOGY KAPOM VISSZA A PÉNZEMET HA VISSZAKÜLDÖM A TERMÉKET?

Elállás esetén a termék visszaérkezésétől számított 10 munkanapon belül visszautalásra kerül a vásárlás ellenértéke, amennyiben a termék sértetlen és hiánytalan. Ehhez szükségünk lesz egy bankszámlaszámra Öntől, ahova vissza utalhatjuk a vételárat. 

 

A TELJES VÉTELÁRAT VISSZAKAPOM ELÁLLÁS ESETÉN?

Amennyiben normál kiszállítással kérte a megrendelést, és a termék sértetlen és hiánytalan állapotban került vissza hozzánk, úgy a teljes vételárat visszautaljuk Önnek. Ha gyorsított szállítási módot választott (időgarantált másnapi vagy aznapi kiszállítás), akkor csak a termék vételárát van módunk visszafizetni Önnek.

 

MÓDOSÍTHATÓ A LEADOTT RENDELÉSEM?

Amennyiben a feldolgozás még nem történt meg, addig tudja módosítani e-mailben a rendelését. A feldolgozást követően sajnos már nem tudjuk módosítani, csak törölni. Kollégáink figyelik a rendeléseket, ha azt tapasztalják, hogy ugyanazon személytől több rendelés is beérkezett egymás után azonos szállítási és számlázási adatokkal, igyekeznek azokat összevonni egy rendelésre, de ezt garantálni nem tudjuk.
 

NEM VETTEM ÁT A CSOMAGOT, LEHET BAJOM BELŐLE?

A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak. Ilyen esetben a szállítási és visszaküldési költség Önt terheli, amely ha nem kerül átutalásra hozzánk, a tartozás követeléskezelőnek átadásra kerülhet. Amennyiben ingyenes szállítási módja volt, úgy a választott szállítási mód normál szállítási díjával és a visszaküldés költségével tartozik felénk.

 

RENDELHETŐ TERMÉK ESETÉBEN ELŐFORDULHAT MÉGSEM KAPOM MEG?

Sajnos bármilyen terméknél előfordulhat, hogy a nagykereskedő vagy a beszállító partner mégsem tudja számunkra biztosítani a terméket, de szerencsére ez nagyon ritkán történik meg. Ilyen esetben mindig felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lehetőségek egyeztetése végett.

 

CÉGES SZÁMLÁT KÉRTEM, ELÁLLHATOK A RENDELÉSTŐL?

A törvény értelmében az elállási jog a fogyasztót illeti meg, amely fogalom a törvény szerint a természetes személyeket jelenti. Vállalkozás és vállalkozás közötti jogviszonyra nem terjed ki, így elállási jogával csak magánszemélyként vásárolt termékekkel kapcsolatban élhet.

 

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

NEM SIKERÜLT A BANKKÁRTYÁS FIZETÉS, MI A TEENDŐM?

A sikertelen fizetést követően 24 órán belül kap tőlünk egy fizetési emlékeztetőt, amelyben a linkre kattintva ismételten megpróbálhatja a kártyás fizetést, vagy át is utalhatja az ellenértéket. Amennyiben egyik sem megfelelő, küldjön e-mailt a segito@ajandekjatek.hu-ra, és módosítani tudjuk a rendelését utánvétes fizetésre, amelynek +500 forint utánvét kezelési díja van.

 

KÁRTYÁS FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTOTTAM, MEGKAPTAM AZ SMS ÉRTESÍTŐT A BANKTÓL A LEVONÁSRÓL, DE MÉGIS KAPTAM FIZETÉSI EMLÉKEZTETŐT. MIÉRT?

Előfordul, hogy technikai hiba miatt nem volt sikeres a fizetés, a bank azonban zárolva tartja az összeget a folyószámláján. Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen egyeztetés céljából.

 

UTALÁSSAL SZERETNÉK FIZETNI, HOGY TUDOM MEGTENNI?

A rendelés leadásakor Banki átutalásos fizetési módot kell választania. A rendelés leadása után a visszaigazoló e-mailben szereplő bankszámlaszámra kell utalnia a végösszeget a rendelésszám feltűntetésével.
 

TÖBB TERMÉKET RENDELTEM, TÖBB SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET KELL FIZETNEM?

Ha a szállítást egy időben egy címre kérte egy rendelés alatt, akkor csak egy szállítási költség terheli a rendelését.

 

SZÁMLÁVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

UTÁNVÉTTEL KÉRTEM A RENDELÉST, DE MÉG A CSOMAGOM ÉRKEZÉSE ELŐTT KAPTAM EGY SZÁMLÁT. ÁT KELL UTALNOM?

Nem, a számlát minden esetben a csomagolás fázisában állítja ki és küldi el az e-mail címére automatikusan a rendszer, a rendeléskor megadott adatokkal.

 

MEGKAPTAM A SZÁMLÁT, DE A RENDELÉS MÉG NEM ÉRKEZETT MEG. MIKOR KAPOM MEG?

A számlát minden esetben a csomagolás fázisában állítja ki és küldi el az e-mail címére automatikusan a rendszer, a rendeléskor megadott adatokkal. Ha megkapta a számlát, akkor a csomagja még aznap átadásra kerül a futárszolgálat részére.

 

NEM KAPTAM MEG A SZÁMLÁT A CSOMAGOMMAL. HOL VAN?

A számlát környezetvédelmi okok miatt csak elektronikus úton küldjük meg. Kérem ellenőrizze a SPAM mappát is, előfordul, hogy technikai hiba miatt oda kerül. Ha ott sem találja, másolatért írjon a segito@ajandekjatek.hu e-mail címre.

 

ROSSZUL TÖLTÖTTEM KI A SZÁMLÁZÁSI ADATOKAT, LEHET MÓDOSÍTANI?

Igen lehet, adategyeztetés miatt kérem írjon e-mailt a segito@ajandekjatek.hu e-mail címre.

 

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

VAN LEHETŐSÉG GYORSÍTOTT KISZÁLLÍTÁSRA?

Igen van. Központi készleten lévő termékek esetében két fajta gyorsabb kiszállítást tudunk biztosítani felár ellenében:

Időgarantált másnapi kiszállítás: a munkanapokon délután 16.30-ig leadott rendelések esetében a következő munkanapra megérkezik a rendelése.

Aznapi kiszállítás Budapesten: a munkanapokon 15.30-ig leadott rendelések esetében kizárólag budapesti címre, és sikeres online kártyás fizetés után még aznap 18:00 és 22:00 között megérkezik a rendelése.

Mindkét esetben a választott módot kell kiválasztani a szállítási módoknál.

 

IDŐGARANTÁLT MÁSNAPI KISZÁLLÍTÁSSAL KÉRTEM, MÉGSEM ÉRKEZETT MEG, MIÉRT NEM?

Ha a feltételeknek megfelelt a rendelése, tehát munkanapon 16.30-ig véglegesítésre került a rendelése, a szállítási módoknál a garantált másnapi kiszállítást választotta és központi raktáron lévő termékeket rendelt, és mégsem érkezett meg a következő munkanapra, akkor kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu oldalon, ilyen esetben a normál és az időgarantált szállítás díj közötti különbség háromszorosa visszajár Önnek utalvány formájában.

 

IDŐGARANTÁLT MÁSNAPI KISZÁLLÍTÁSSAL KÉRTEM, DE NEM KÖZPONTI RAKTÁRON LÉVŐ TERMÉKET. MIKOR KAPOM MEG?

Ilyen esetben mindig a készletre érkezést követő munkanap a garantált kézbesítés ideje.

 

KÖZPONTI KÉSZLETEN LÉVŐ TERMÉKET RENDELTEM, MÉGSEM ÉRT IDE IDŐBEN. HOL A CSOMAGOM?

Ilyen esetben kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu oldalon, hogy utána tudjunk nézni, hol akadhatott el a csomagja.

 

HÉTVÉGÉN/ÜNNEPNAPON IS VAN KISZÁLLÍTÁS?

Nem, hétvégén és ünnepnapokon a futárszolgálatok nem dolgoznak.

 

SZEMÉLYESEN IS ÁTVEHETŐ A CSOMAGOM?

Jelenleg sajnos személyesen nem tudja átvenni a csomagját.

 

MEGOLDHATÓ, HOGY A RENDELÉST CSAK HÁROM HÉT MÚLVA KÜLDJÉK KI?

A gyors szállítást úgy tudjuk garantálni, hogy a rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. Pár napos halasztást figyelembe tudunk venni, de hetekig nem tudjuk sajnos tárolni a rendelését.

 

SÉRÜLT CSOMAGOLÁSSAL HOZTA KI A FUTÁR A TERMÉKET, MIT TEGYEK?

Amennyiben átvételkor külsérelmi nyomot vél felfedezni a csomagján, kérje a  jegyzőkönyv felvételét a sérülésről a futártól, és ne vegye át a csomagját. Utólagos reklamációt nem tudunk ezzel kapcsolatban befogadni.

 

VALAMI WEBSHIPPY-TŐL KAPTAM LEVELET A RENDELÉSEM MIATT. EZ ÁTVERÉS?

Nem, a Webshippy egy logisztikai partnerünk, a csomagját Ők fogják átadni a futárszolgálat részére.

 

MEGKAPTAM AZ ÉRTESÍTŐT A CSOMAGOM NYOMKÖVETÉSI SZÁMÁRÓL, AZONBAN AZ ALAPJÁN A TERMÉK MÁR NAPOK ÓTA NEM KERÜLT ÁTADÁSRA. MIÉRT NEM?

Ha ilyet tapasztal mindenképp jelezze felénk a segito@ajandekjatek.hu-n, sajnos nagyon ritkán előfordulhat, hogy a futárszolgálat a tőlünk való átvételt követően még a DEPO-ba érkezés előtt elhagyja a csomagot. Ilyenkor minden esetben azon vagyunk, hogy a lehető leggyorsabban megvizsgálhassuk az esetet, és ha szükséges, pót csomagot indítsunk.

 

A NYOMKÖVETÉS SZERINT NAPOK ÓTA ÁLL A FUTÁRSZOLGÁLAT DEPOJÁBAN A CSOMAGOM, MIÉRT?

Az esetek többségében ilyenkor a futárszolgálat csúszásban van, és 1-2 munkanapon belül útba indítják Ön felé, de sajnos nagyon ritkán előfordulhat, hogy a futárszolgálat elhagyta a csomagját valahol. Ha ilyet tapasztal mindenképp jelezze felénk a segito@ajandekjatek.hu-n, hogy utána járhassunk és megoldást nyújthassunk Önnek.

 

GARANCIÁVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, VISSZA TUDOM KÜLDENI DÍJMENTESEN?

Igen, amennyiben 72 órán belül jelzi részünkre, akkor csomagponton keresztül díjmentesen visszatudja küldeni részünkre a terméket eredeti csomagolásában, minden elemével együtt.

 

VAN GARANCIA A TERMÉKEKRE?

Természetesen van, a jogszabályi kötelezettségek szerint a gyártók felelnek a hibás termékek garanciájáért. A garanciális eljárás megindításához kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen. 

 

TECHNIKAI ÉS EGYÉB KÉRDÉSEK

NEM KAPTAM VISSZAIGAZOLÓ E-MAILT A RENDELÉSEMRŐL, MIÉRT NEM?

Amennyiben biztos abban, hogy nem írta el az e-mail címét és a SPAM mappát is ellenőrizte, de ott sincs a visszaigazoló e-mail, írjon e-mailt a segito@ajandekjatek.hu e-mail címre adategyeztetés miatt.

 

MIÉRT NINCS TELEFONSZÁM MEGADVA A KAPCSOLAT MENÜPONT ALATT?

Törvényi kötelezettségünk telefonszám megjelenítésére kötelez minket, amely megtalálható a weboldalunkon az Általános Szerződési Feltételeinkben, amelyet minden rendelésnél a visszaigazoló e-mailbe is becsatolunk.

Jelenleg nem tartunk fent állandó telefonos ügyfélszolgálatot, de e-mailben 24 órán belül válaszolunk bármilyen megkeresésre, de elérhet minket megkeresésével a facebook oldalunkon is. 

 

NYERTEM EGY KUPONT, HOL TUDOM BEVÁLTANI?

A nyeremény kódok beváltására a Pénztárban van lehetőség, amennyiben mégsem sikerül beírni, nyugodtan írja be megjegyzésnek a rendeléséhez, jóváírjuk Önnek a nyereményét.

 

HIBÁT TALÁLTAM AZ OLDALON, HOGY JELEZZEM?

Hálásak vagyunk ha az észlelt hibát jelzed nekünk, kérlek írj e-mail üzenetet a segito@ajandekjatek.hu-ra.

 

MARADT KÉRDÉSEM, MIT TEGYEK?

Örömmel és szívesen segítünk, bátran fordulj hozzánk a kérdéseiddel. Tedd fel Őket e-mailben a segito@ajandekjatek.hu-n, és 24 órán belül megválaszoljuk neked, vagy ha meghagyod a telefonszámod, felhívunk és segítünk.

Keresés