Gyakran ismételt kérdések

A termékek elérhetőségét minden esetben jelezzük a termék adatlapján.
A következő 3 lehetőséggel találkozhat:
Központi raktáron - ez esetben minden várakozás nélkül tudjuk csomagolni a terméket
Külső raktáron - innen 2-4 munkanap alatt ér át központi raktárra a termék, utána tudjuk küldeni
Rendelhető - a terméket csak rendelésre szerezzük be, 8-10 munkanap alatt ér be központi raktárunkba, utána tudjuk küldeni

Alapvetően nem, de amennyiben mégis, azt jelezzük a termék adatlapján. Előfordulhat a gyártó teszt elemét tartalmazza a termék ettől függetlenül, de ezek általában nem jó minőséggel rendelkeznek, nem tartós elemek.

A digitális termékkódokat online kártyás fizetésnél automatikusan küldi ki a rendszer, a fizetést követő 12 órán belül. Banki átutalásos fizetésnél manuálisan kerül feldolgozásra, és munkanapokon 24 órán belül megkapja a kódot. A digitális termékkód a rendelés státuszát “ELKÜLDVE”-re módosító e-mail megjegyzésében található meg.

A legtöbb esetben ilyenkor azért nem enged több darabot behelyezni, mert nincs annyi készleten. Előfordul, hogy akciós termékeknél limitálva van a rendelhető darabszám, ezt minden esetben jelezzük a terméklapon.

Amennyiben nem megfelelő a méret, és a helyes méret van készleten, úgy tudjuk cserélni a terméket, miután a rossz méretet visszaküldte részünkre.

Igen, be tudja később is váltani. Az érvényességi idő a beváltás dátumától kezdődik.

Rendelését csak akkor tudjuk elküldeni Önnek, ha annak minden eleme központi raktárra kerül. Amint beérkezik hozzánk minden rendelt termék, a csomagját átadjuk a futárszolgálat részére.

A rendelését töröltetheti mindaddig, amíg az nem kerül átadásra a futárszolgálat részére. Ehhez e-mailt kell írnia a segito@ajandekjatek.hu-ra. Amint átadásra került, onnantól csak a csomag átvételét követően tud 14 napon belül élni az indoklás nélküli elállási jogával.

Elállási jogával a termék átvételét követő 14 napon belül élhet. Elállás esetén a megrendelt árut sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban kell visszajuttatnia hozzánk. A visszaküldésének költsége Önt terheli. Higiéniai termékek esetén csak a bontatlan csomagolású terméket tudjuk visszafogadni.

A terméket visszahozhatja személyesen vagy elküldheti futárral az üzletünkbe:
1035 Budapest, Veder utca 2-4
Nyitvatartás: Kedd - Péntek: 12-18
Kérjük minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot visszaküldés előtt a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen.

Elállás esetén a termék visszaérkezésétől számított 10 munkanapon belül visszautalásra kerül a vásárlás ellenértéke, amennyiben a termék sértetlen és hiánytalan. Ehhez szükségünk lesz egy bankszámlaszámra Öntől, ahova vissza utalhatjuk a vételárat.

Amennyiben normál kiszállítással kérte a megrendelést, és a termék sértetlen és hiánytalan állapotban került vissza hozzánk, úgy a teljes vételárat visszautaljuk Önnek. Ha gyorsított szállítási módot választott (időgarantált másnapi vagy aznapi kiszállítás), akkor csak a termék vételárát van módunk visszafizetni Önnek.

Amennyiben a feldolgozás még nem történt meg, addig tudja módosítani e-mailben a rendelését. A feldolgozást követően sajnos már nem tudjuk módosítani, csak törölni. Kollégáink figyelik a rendeléseket, ha azt tapasztalják, hogy ugyanazon személytől több rendelés is beérkezett egymás után azonos szállítási és számlázási adatokkal, igyekeznek azokat összevonni egy rendelésre, de ezt garantálni nem tudjuk.

A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak. Ilyen esetben a szállítási és visszaküldési költség Önt terheli, amely ha nem kerül átutalásra hozzánk, a tartozás követeléskezelőnek átadásra kerülhet. Amennyiben ingyenes szállítási módja volt, úgy a választott szállítási mód normál szállítási díjával és a visszaküldés költségével tartozik felénk.

Sajnos bármilyen terméknél előfordulhat, hogy a nagykereskedő vagy a beszállító partner mégsem tudja számunkra biztosítani a terméket, de szerencsére ez nagyon ritkán történik meg. Ilyen esetben mindig felvesszük Önnel a kapcsolatot a további lehetőségek egyeztetése végett.

A törvény értelmében az elállási jog a fogyasztót illeti meg, amely fogalom a törvény szerint a természetes személyeket jelenti. Vállalkozás és vállalkozás közötti jogviszonyra nem terjed ki, így elállási jogával csak magánszemélyként vásárolt termékekkel kapcsolatban élhet.

A sikertelen fizetést követően munkanapokon 24 órán belül kap tőlünk egy fizetési emlékeztetőt, amelyben a linkre kattintva ismételten megpróbálhatja a kártyás fizetést, vagy át is utalhatja az ellenértéket. Amennyiben egyik sem megfelelő, küldjön e-mailt a segito@ajandekjatek.hu-ra, és módosítani tudjuk a rendelését utánvétes fizetésre, amelynek +500 forint utánvét kezelési díja van.

Előfordul, hogy technikai hiba miatt nem volt sikeres a fizetés, a bank azonban zárolva tartja az összeget a folyószámláján. Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen egyeztetés céljából.

A rendelés leadásakor Banki átutalásos fizetési módot kell választania. A rendelés leadása után a visszaigazoló e-mailben szereplő bankszámlaszámra kell utalnia a végösszeget a rendelésszám feltűntetésével.

Ha a szállítást egy időben egy címre kérte egy rendelés alatt, akkor csak egy szállítási költség terheli a rendelését.

Nem, a számlát minden esetben a csomagolás fázisában állítja ki és küldi el az e-mail címére automatikusan a rendszer, a rendeléskor megadott adatokkal.

A számlát minden esetben a csomagolás fázisában állítja ki és küldi el az e-mail címére automatikusan a rendszer, a rendeléskor megadott adatokkal. Ha megkapta a számlát, akkor a csomagja még aznap átadásra kerül a futárszolgálat részére.

A számlát környezetvédelmi okok miatt csak elektronikus úton küldjük meg. Kérem ellenőrizze a SPAM mappát is, előfordul, hogy technikai hiba miatt oda kerül. Ha ott sem találja, másolatért írjon a segito@ajandekjatek.hu e-mail címre.

Igen lehet, adategyeztetés miatt kérem írjon e-mailt a segito@ajandekjatek.hu e-mail címre.

Igen van. Központi készleten lévő termékek esetében gyorsabb kiszállítást tudunk biztosítani felár ellenében:
Időgarantált másnapi kiszállítás: a munkanapokon délután 16.30-ig leadott rendelések esetében a következő munkanapra megérkezik a rendelése.

Ha a feltételeknek megfelelt a rendelése, tehát munkanapon 16.30-ig véglegesítésre került a rendelése, a szállítási módoknál a garantált másnapi kiszállítást választotta és központi raktáron lévő termékeket rendelt, és mégsem érkezett meg a következő munkanapra, akkor kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu oldalon, ilyen esetben a normál és az időgarantált szállítás díj közötti különbség háromszorosa visszajár Önnek utalvány formájában.

Ilyen esetben mindig a készletre érkezést követő munkanap a garantált kézbesítés ideje.

Ilyen esetben kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu oldalon, hogy utána tudjunk nézni, hol akadhatott el a csomagja.

Nem, hétvégén és ünnepnapokon a futárszolgálatok nem dolgoznak.

A rendelés leadásakor válassz ki a személyes átvételt, értesítjük amint átvehető az üzletünkben a kért termék. Az üzletünk címe:
1035 Budapest, Veder utca 2-4
Nyitvatartás: Kedd - Péntek: 12-18

A gyors szállítást úgy tudjuk garantálni, hogy a rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. Pár napos halasztást figyelembe tudunk venni, de hetekig nem tudjuk sajnos tárolni a rendelését.

Amennyiben átvételkor külsérelmi nyomot vél felfedezni a csomagján, kérje a jegyzőkönyv felvételét a sérülésről a futártól, és ne vegye át a csomagját. Utólagos reklamációt nem tudunk ezzel kapcsolatban befogadni.

Nem, a Webshippy egy logisztikai partnerünk, a csomagját Ők fogják átadni a futárszolgálat részére.

Ha ilyet tapasztal mindenképp jelezze felénk a segito@ajandekjatek.hu-n, sajnos nagyon ritkán előfordulhat, hogy a futárszolgálat a tőlünk való átvételt követően még a DEPO-ba érkezés előtt elhagyja a csomagot. Ilyenkor minden esetben azon vagyunk, hogy a lehető leggyorsabban megvizsgálhassuk az esetet, és ha szükséges és tudunk, pót csomagot indítsunk.

Az esetek többségében ilyenkor a futárszolgálat csúszásban van, és 1-2 munkanapon belül útba indítják Ön felé, de sajnos nagyon ritkán előfordulhat, hogy a futárszolgálat elhagyta a csomagját valahol. Ha ilyet tapasztal mindenképp jelezze felénk a segito@ajandekjatek.hu-n, hogy utána járhassunk és megoldást nyújthassunk Önnek.

Igen, amennyiben 72 órán belül jelzi részünkre, akkor csomagponton keresztül díjmentesen visszatudja küldeni részünkre a terméket eredeti csomagolásában, minden elemével együtt.

Természetesen van, a jogszabályi kötelezettségek szerint a gyártók felelnek a hibás termékek garanciájáért. A garanciális eljárás megindításához kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen.

Amennyiben biztos abban, hogy nem írta el az e-mail címét és a SPAM mappát is ellenőrizte, de ott sincs a visszaigazoló e-mail, írjon e-mailt a segito@ajandekjatek.hu e-mail címre adategyeztetés miatt.

Törvényi kötelezettségünk telefonszám megjelenítésére kötelez minket, amely megtalálható a weboldalunkon az Általános Szerződési Feltételeinkben és a Kapcsolat menüpont alatt is, amelyet minden rendelésnél a visszaigazoló e-mailbe is becsatolunk.
Jelenleg nem tartunk fent állandó telefonos ügyfélszolgálatot, de e-mailben munkanapokon 24 órán belül válaszolunk bármilyen megkeresésre.

A nyeremény kódok beváltására a Pénztárban van lehetőség, amennyiben mégsem sikerül beírni, nyugodtan írja be megjegyzésnek a rendeléséhez, jóváírjuk Önnek a nyereményét.

Hálásak vagyunk ha az észlelt hibát jelzed nekünk, kérlek írj e-mail üzenetet a segito@ajandekjatek.hu-ra.

 

Örömmel és szívesen segítünk, bátran fordulj hozzánk a kérdéseiddel. Tedd fel Őket e-mailben a segito@ajandekjatek.hu-n, és 24 órán belül megválaszoljuk neked, vagy ha meghagyod a telefonszámod, felhívunk és segítünk.