Termékeink jótállása
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Neked. Így élvezheted a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékedet a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra cserélni tudjuk ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény érvényesítése
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
Garanciális ügyintézés
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
Teendők 72 órán belüli meghibásodás esetén
- Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ a termékhez mellékelt garancia levélben található). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
- Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
- Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.
Eljárás a termék meghibásodása esetén
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan és utánvétellel küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Visszaküldési szolgáltatás
A vevő 3 napon belüli garanciális ügyintézés esetén igénybe veheti a visszaküldési szolgáltatást csomagpontokon keresztül díjmentesen. Ezt az igényét e-mailben tudja jelezni a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen.
Egyéb módon történő visszaküldés költségét utólag nem tudjuk megtéríteni jogos garanciás igény esetén sem!