Garancia

 

Termékeink jótállása

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Neked. Így élvezheted a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékedet a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra cserélni tudjuk ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény érvényesítése

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A nyugta vagy számla egy példánya

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

Garanciális ügyintézés

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt.

A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

Teendők 72 órán belüli meghibásodás esetén

  • Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ a termékhez mellékelt garancia levélben található). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
  • Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
  • Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.

Eljárás a termék meghibásodása esetén

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan és utánvétellel küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Visszaküldési szolgáltatás

A vevő 3 napon belüli garanciális ügyintézés esetén igénybe veheti a visszaküldési szolgáltatást csomagpontokon keresztül díjmentesen. Ezt az igényét e-mailben tudja jelezni a segito@ajandekjatek.hu e-mail címen.

Egyéb módon történő visszaküldés költségét utólag nem tudjuk megtéríteni jogos garanciás igény esetén sem!